Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Analysis of an aircraft departure and spin characteristics using Nash equilibrium theory

Tytuł:
Analysis of an aircraft departure and spin characteristics using Nash equilibrium theory
Autorzy:
Yan, Chao
Tu, Lianghui
Yang, Yang
Wang, Yuhao
Data publikacji:
2023
Słowa kluczowe:
departure characteristics
spin characteristics
spin equilibrium point
Język:
angielski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie  Pełny tekst  Link otwiera się w nowym oknie
The departure characteristics and steady-spin characteristics of a training aircraft are analyzed. The sideslip departure characteristics of the aircraft under the maximum weight and the minimum weight are obtained, respectively. When predicting the steady-spin, the equilibrium point of the spin is found by an analytic-graphic method based on “Nash equilibrium theory”, and the steady-spin parameters of this aircraft are obtained under the conditions of maximum weight and minimum weight, left spin and right spin, neutral controls and prospin controls. The simulation results have good theoretical significance for the optimization and improvement of the aircraft in the preliminary design stage.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies