Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Podstawy teoretyczne pojęcia „outsourcing” oraz krótka analiza współpracy firmy typu BPO i przedsiębiorstwa produkcyjnego

Tytuł:
Podstawy teoretyczne pojęcia „outsourcing” oraz krótka analiza współpracy firmy typu BPO i przedsiębiorstwa produkcyjnego
Autorzy:
Szmigiel, M.
Data publikacji:
2013
Słowa kluczowe:
outsourcing
firmy BPO
Business Process Outsourcing
przedsiębiorstwo produkcyjne
zarządzanie
BPO service center
production company
management
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celem artykułu jest przedstawienie, na przykładzie dwóch międzynarodowych przedsiębiorstw, outsourcingu jako skutecznego narzędzia biznesowego oraz scharakteryzowanie jego podstaw teoretycznych. Niniejsze opracowanie zawiera wyjaśnienie pojęcia „outsourcing” oraz przedstawia sposób, w jaki został on zaimplementowany. Głównym celem tego artykułu jest zaprezentowanie outsourcingu, jako metody zarządzania, który korzystnie wpływa na rozwój przedsiębiorstw. Obecnie outsourcing jest bardzo popularnym narzędziem zarządzania wykorzystywanym na całym świecie. Coraz więcej przedsiębiorstw decyduje się, na korzystanie z usług firm trzecich głównie w celu ograniczenia kosztów stałych swojej działalności.
Outsourcing is one of the key management concepts used in the modern economy. It is applied as a tool to improve the efficiency of the company. Outsourcing is defined as a process of separation from one company organizational structure their functions and transferring them to other economy entity. The main objective of outsourcing is to simplify the organizational structure and operations which enable the company to focus on strategic issues and reducing operating costs. This article presents the way of application and utilization of outsourcing by international manufacturing company. Author described the cooperation between the production company and BPO service center. The analysis of collaboration between these two enterprises confirms that outsourcing, as a management approach, can improve the efficiency of the company.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies