Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Evaluation of final buyers expectations to new food products

Tytuł:
Evaluation of final buyers expectations to new food products
Autorzy:
Białoskurski, S.
Data publikacji:
2015
Słowa kluczowe:
consumer expectations
new product
final buyer
food
oczekiwania klientów
nowy produkt
finalny nabywca
jedzenie
Język:
angielski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie  Pełny tekst  Link otwiera się w nowym oknie
The article presents the problem of new food products in the context of their evaluation in terms of the expectations of final buyers. The author of the article has performed a comparative analysis of food products currently offered against the expectations of final buyers. In addition, the research made it possible to ascertain the characteristics new food products should have in order to better meet the needs of food buyers. In this way, the article outlines potential directions of the activities of providers in shaping new food products. The research was carried out among Polish final food buyers. The research sample included two selected voivodeships (Lubelskie and Mazowieckie).
Opracowanie rekordu w ramach umowy 509/P-DUN/2018 ze środków MNiSW przeznaczonych na działalność upowszechniającą naukę (2018).

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies