Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Dydaktyczne i metrologiczne aspekty złożonych, laboratoryjnych zadań pomiarowych

Tytuł:
Dydaktyczne i metrologiczne aspekty złożonych, laboratoryjnych zadań pomiarowych
Autorzy:
Jagielnicki, R.
Data publikacji:
2000
Słowa kluczowe:
pomiary
dydaktyka
metrologia
measurements
didactics
metrology
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W artykule zwrócono uwagę na istotną, z punktu widzenia procesu dydaktycznego, rolę współpracy świadomego i podświadomego umysłu w trakcie procesu uczenia się. Przeanalizowano przykładowe zadania realizowane przez studentów w laboratoriach metrologii elektronicznej z uwzględnieniem optymalizacji procesu uczenia się (zapamiętywania). Podkreślono rolę: motywacji, nowoczesności stosowanej techniki, odwoływania się do „wiedzy początkowej". Omówiono wpływ wizualizacji.
In the article a co-operation between conscious and subconscious of mind in a learn process as a fundamental part of the didactic progress are described. Some laboratory tasks realised by students of the electronic metrology with regards to the optimal learn and remember process are analised. The motivation, visualisation, modern technics and reference to "primary knowledge" are discussed.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies