Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Ewaluacja parametrów jakości usług w procesach konkurencji współczesnego rynku logistycznego

Tytuł:
Ewaluacja parametrów jakości usług w procesach konkurencji współczesnego rynku logistycznego
Autorzy:
Figura, J.
Kos, B.
Data publikacji:
2015
Słowa kluczowe:
ewaluacja
jakość usług
rynek logistyczny
evaluation
service quality
logistics market
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Ewaluacja parametrów jakości usług stanowi istotny aspekt badań nad procesami konkurencji na rynku logistycznym. Z jednej strony ewaluacja pozwala na określenie wartości obiektu prowadzonych badań, z drugiej zaś, jako metoda poszukiwań umożliwia wypracowanie nowych perspektyw w zakresie, parametrów jakości usług w procesach konkurencji współczesne go rynku logistycznego. Ewaluacja z punktu widzenia określonych parametrów jakości usług, pozwala na zwiększenie poziomu konkurencyjności na rynku logistycznym. Ewaluacja – ocenianie wartościujące – pozwala bowiem na wyznaczenie kluczowych parametrów jakoś ci usług logistycznych dla procesów konkurencji danego rynku logistycznego. Poza tym ewaluacja umożliwia pełniejsze ujęcie czy parametry jakości usług logistycznych są rzeczywistymi wartościami konkurencji uznanymi przez rynek logistyczny. Celem artykułu jest ewaluacja parametrów, jakości usług logistycznych, które w warunkach współczesnego rynku logistycznego posiadają kluczowe znaczenie na podstawie badań bezpośrednich operatorów usług logistycznych funkcjonujących w Polsce, RFN, Francji, Wielkiej Brytani i, Czechach i Słowacji.
Evaluation of the service quality parameters is a vital aspect of competition processes research on the logistics market. On one hand, evaluation allows the determination of the value of the research object, on the other, as a method of finding new prospects in the area, it allows for the determination of the parameters of service quality in the competitive processes on modern logistics market. Evaluation of the chosen parameters of service quality makes increase of competitive advantage on logistics market possible. Evaluation – in other words, evaluating appraisal – allows the values to key parameters of the logistic service quality for the competitive processes on a given logistic market to be assigned. Besides, evaluation allows a more generic approach to analysis whether the quality parameters of logistic services are real competitive values in the perception of logistics market. The subject of this paper is the evaluation of logistic service quality parameters that play the crucial roles on modern logistic market. The evaluation is based on direct research conducted on operators of logistic services operating in Poland, Germany, France, United Kingdom, Czech Republic and Slovakia.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies