Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

A repeated imitation model with dependence between stages: Decision strategies and rewards

Tytuł:
A repeated imitation model with dependence between stages: Decision strategies and rewards
Autorzy:
Villacorta, P. J.
Pelta, D. A.
Data publikacji:
2015
Słowa kluczowe:
adversarial decision making
imitation model
strategies
state dependence
reward
podejmowanie decyzji
imitacja modelu
zależność stanu
Język:
angielski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie  Pełny tekst  Link otwiera się w nowym oknie
Adversarial decision making is aimed at determining strategies to anticipate the behavior of an opponent trying to learn from our actions. One defense is to make decisions intended to confuse the opponent, although our rewards can be diminished. This idea has already been captured in an adversarial model introduced in a previous work, in which two agents separately issue responses to an unknown sequence of external inputs. Each agent’s reward depends on the current input and the responses of both agents. In this contribution, (a) we extend the original model by establishing stochastic dependence between an agent’s responses and the next input of the sequence, and (b) we study the design of time varying decision strategies for the extended model. The strategies obtained are compared against static strategies from theoretical and empirical points of view. The results show that time varying strategies outperform static ones.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies