Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Strategiczna Karta Wyników jako narzędzie modelowania efektywności w obszarze dystrybucji : założenia teoretyczne

Tytuł:
Strategiczna Karta Wyników jako narzędzie modelowania efektywności w obszarze dystrybucji : założenia teoretyczne
Autorzy:
Baskiewicz, N.
Data publikacji:
2015
Słowa kluczowe:
efektywność
proces dystrybucji
efektywność dystrybucji
mierniki efektywności procesu dystrybucji
strategiczna karta wyników
efficiency
distribution process
efficiency of distribution
distribution process performance measures
strategic scorecard
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W niniejszym opracowaniu podjęto temat zastosowania Strategicznej Karty Wyników jako koncepcji dzięki, której można kształtować efektywność nie tylko w wymiarze całego przedsiębiorstwa ale również w obszarze jednego wyodrębnionego procesu. Wyodrębnionym procesem był proces dystrybucji, który w jak wynika z obserwacji w sposób istotny wpływa na siłę więzi i relacji między producentem a klientem (pośrednim czy bezpośrednim). Tym samym proces dystrybucji stojąc pomiędzy dwoma systemami przyczynia się do budowania sieci kooperacyjnych między odrębnymi podmiotami. W opracowaniu określono istotę efektywności procesu dystrybucji, zidentyfikowano mierniki efektywności służące ocenie stopnia realizacji celów ustalonych w ramach strategii dystrybucji. Następnie niniejsze mierniki przyporządkowano do czterech perspektyw wyodrębnionych w koncepcji Strategicznej Karty Wyników: perspektywy finansowej, perspektywy procesów wewnętrznych, perspektywy rozwoju oraz perspektywy klientów.
In the following paper the Balanced Scorecard as a concept with which one can transform efficiency not only into the dimension across the enterprise but also into the area of a single fine-scale process were applied. A separate process is the process of distribution, which, as is clear from the observations of significantly affects the strength of the ties and the relationship between the manufacturer and the client (direct or indirect). Thus, the distribution process, standing between the two systems contributes to building a network of cooperation between separate entities. The paper defines the essence of the effectiveness of the distribution process identified performance measures for assessing the degree of achievement of the objectives set out in the framework of the distribution strategy. Then these measures are assigned to four separate perspectives in the strategic concept of the Balanced Scorecard: financial perspective, the perspective of internal processes, development perspectives and clients’ perspectives.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies