Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Corporate social responsibility level – theoretical approach

The paper presents a theoretical method for assessing the level of corporate social responsibility (CSR) using original concept of CSR continuum model (CSR CM). The CSR CM constitutes from two main parameters: the institutional level of CSR and the CSR area. Theoretical background for the institutional levels is the CMM concept. The identified areas of the CSR CM consist of such as: employees, customers, suppliers, local community and natural environment.
W artykule zaprezentowano teoretyczne ujęcie sposobu oceny poziomu społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw za pomocą autorskiego modelu kontinuum SOP (MK SOP). Konstrukcja modelu opiera się o dwa zasadnicze parametry: instytucjonalny poziom SOP oraz obszary społecznej odpowiedzialności. Teoretycznym tłem dla poziomów instytucjonalnych jest koncepcja Modelu Dojrzałości Procesowej CMM. W ramach obszarów społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw wyodrębniono takie obszary jak: pracownicy, dostawcy, klienci, społeczność lokalna i środowisko przyrodnicze.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies