Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Fast ray casting of function-based surfaces

This paper deals with the fast ray casting of high-quality images, a method of defining free forms without approximating them with polygons or patches, issues of using perturbation functions for animation of the surfaces of 3D objects. A method for visualizing functionally defined objects adapted for graphics processing units (GPU) is proposed.
W artykule zaprezentowano metodę rzutowania promieni wykorzystującą tzw. funkcję perturbacji zamiast aproksymacji za pomocą wieloboków w odniesieniu do obrazów wysokiej rozdzielczości w celu animacji powierzchni obiektów trójwymiarowych. Ponadto, zaproponowana została metoda wizualizacji obiektów z wykorzystaniem procesorów graficznych (GPU).
Opracowanie ze środków MNiSW w ramach umowy 812/P-DUN/2016 na działalność upowszechniającą naukę (zadania 2017).

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies