Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Research into the Effect of Corporate Culture on Operational Efficiency in the Turkish Ready to Wear Industry

Tytuł:
Research into the Effect of Corporate Culture on Operational Efficiency in the Turkish Ready to Wear Industry
Autorzy:
Dal, V.
Öz Ceviz, N.
Data publikacji:
2011
Słowa kluczowe:
culture
corporate culture
productivity
ready to wear industry
kultura
kultura korporacyjna
produktywność
odzieżowy przemysł wyrobów gotowych
Język:
angielski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Corporate culture, which is acknowledged as a company’s identity, has started to gain more importance with the developments in recent years. The main reason for a company forming a genuine culture is the effectiveness of the culture on business life, employees and costumer relations. It helps the firm to be well-known, and forms its values and relations with other organisations and individuals. Nowadays, the possibility of Turkish Ready to wear firms being able to compete both in national and international markets and being able to meet clients’ „time, cost and quality” expectations is high. In this research, to reveal the relationship between corporate culture and operational efficiency in Turkish Ready to Wear industries, a survey was conducted amongst a total of 360 executives in 19 establishments, most of whom are in Istanbul. The results obtained were analysed using statistic package software - SPSS 16.0. for MS Windows.
Kultura korporacyjna, która może być uznana jako wyraz identyfikacji firmy, zdobywa coraz to większą popularność. Główną przyczyną tego jest wpływ na wydajność firmy i wzajemne relacje pomiędzy pracownikami i klientami. Przyczynia się ona również do zwiększenia identyfikacji firmy i nawiązania kontaktów z innymi firmami i organizacjami. W chwili obecnej firmy tureckie zajmujące się produkcją gotowych wyrobów odzieżowych są gotowe do współzawodnictwa zarówno na rynku wewnętrznym i zagranicznym, jak i do zapewnienia oczekiwań klientów w sprawach jakości, ceny i czasu dostawy. W pracy zbadano zależność pomiędzy kulturą korporacyjną a wydajnością operacyjną odzieżowego przemysłu wyrobów gotowych. Dane uzyskane z badań były opracowane statystycznie.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies