Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wybrane algorytmy sterowania stosowane w acyklicznej sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniach dróg w drogowej sieci miejskie

Tytuł:
Wybrane algorytmy sterowania stosowane w acyklicznej sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniach dróg w drogowej sieci miejskie
Autorzy:
Ruchaj, Marcin
Data publikacji:
2015
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W artykule porównano pięć algorytmów sterowania acykliczną sygnalizacją świetlną. Do porównania wybrano algorytm Most Cars charakteryzujący się małą złożonością obliczeniową, autorski algorytm In-and-Outbound Control będący modyfikacją algorytmu Most Cars oraz algorytmy bardziej złożone obliczeniowo lecz dające krótsze czasy oczekiwania pojazdów przed skrzyżowaniami: algorytm Local Hillclimbing, algorytm uczenia ze wzmocnieniem – TC-1, algorytm uczenia ze wzmocnieniem – RL SARSA5.
The paper includes a comparison of five control algorithms for acyclic traffic lights. For the comparison was selected the algorithm Most Cars, that is characterized by low computational complexity, the original alhorithm In-and-Outbound Lane Control as a modification of Most Cars and more computational complex algorithms but giving shorter Junction waiting time so as Local Hillclimbing, reinforcement learning algorithms TC-1 and RL SARSA5.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies