Tytuł pozycji:
Power management for HEV based on PMSM using passivity control
This article offers a resolution of a problem of coordination of the converters of a system fuel cell involving a hydrogen fuel cell with super capacitors as an application with an instantaneous dynamic power by using a non-linear controller PI. The strategy of management of energy include the strategy of control of the state machine, the strategy of proportional control - classical integral (CPICS), and the proof of the stability of the whole source system in a continuous loop closed have were shown simulation and results on a system has reduced ladder prove the feasibility of proposed for a true system transports electrical.The total model of system and the strategy of control is produced by using Matlab / Simulink.
W artykule zaproponowano rozwiązanie problemu koordynacji przetwornic układu ogniw paliwowych z udziałem wodorowego ogniwa paliwowego z superkondensatorami jako aplikacji o chwilowej mocy dynamicznej z wykorzystaniem nieliniowego regulatora PI. Strategia zarządzania energią obejmująca strategię sterowania maszyną stanów, strategię sterowania proporcjonalnego - całka klasyczna (CPICS) oraz dowód stabilności całego systemu źródłowego w ciągłej pętli zamkniętej przedstawiono symulację i wyniki na systemie o zredukowanej drabinie udowodniono wykonalność proponowanego dla rzeczywistego systemu transportów elektrycznych. Całkowity model systemu i strategia sterowania jest tworzony z wykorzystaniem Matlaba/Simulinka.
Opracowanie rekordu ze środków MNiSW, umowa nr POPUL/SP/0154/2024/02 w ramach programu "Społeczna odpowiedzialność nauki II" - moduł: Popularyzacja nauki i promocja sportu (2025).