Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

“Subvurban” as an example of a serious game examining human behavior

Tytuł:
“Subvurban” as an example of a serious game examining human behavior
Autorzy:
Sochocka, Anna
Solarski, Mirosław
Starypan, Rafał
Data publikacji:
2019
Słowa kluczowe:
medicine
serious games
subversive mechanics
Język:
angielski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Research regarding players’ behavior, choices they make, strategies they employ, and how they communicate with each other during the play is the subject of scientific interest for a long time. This calls for creation of tools that could be used during such a research. Given the increased involvement of serious games in scientific projects, usage of a serious game as a tool for gathering and analyzing a player’s behavioral pattern, appears to be a reasonable choice. This paper describes the development process of a serious game in the form of a two-player strategy, which uses subversive mechanics in order to encourage users to reinterpret their approach to conflict-cooperation strategies. Its further aim is to analyze data regarding players’ choices, gathered by the game, and contents of questionnaires filled by the players participating in the project.
Opracowanie rekordu ze środków MNiSW, umowa Nr 461252 w ramach programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" - moduł: Popularyzacja nauki i promocja sportu (2020).

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies