Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Benchmarking jako strategia ciągłego doskonalenia organizacji

Tytuł:
Benchmarking jako strategia ciągłego doskonalenia organizacji
Autorzy:
Tomaszewski, Ł.
Zaskórski, P.
Data publikacji:
2012
Słowa kluczowe:
koncepcje zarządzania
benchmarking
ciągłe doskonalenie
efektywność
strategia
management concepts
continuous improvement
efficiency
strategy
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article introduces the issues connected with benchmarking as a concept of continuous improvement of the organization. The concept was presented in comparison with other modem management Systems, such as: Lean Management, Outsourcing and Business Process Reeingineering (BPR). In particular, the emphasis was placed on clarifying the essence of continuous improvement of the organization and the need for skillful change management. On this basis, essence, methodology and different types of benchmarking was presented in detail. Not only the benefits of benchmarking was highlighted, but also some examples of its implementation were presented. The article demonstrates that benchmarking is a fundamental concept of companies, which recognized self - improvement as their strategic goal.
Opracowanie rekordu ze środków MNiSW, umowa Nr 461252 w ramach programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" - moduł: Popularyzacja nauki i promocja sportu (2021).

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies