Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Problem odwzorowania mimiki twarzy

Tytuł:
Problem odwzorowania mimiki twarzy
Autorzy:
Górzyński, R.
Data publikacji:
2012
Słowa kluczowe:
animacja twarzy
program 3ds Max
facial animation
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Szerokie spektrum narzędzi pozwalających na stworzenie animacji twarzy pozwala na osiąganie coraz lepszych wyników. Liczne programy pozwalają nie tylko na w pełni ręczne stworzenie modelu począwszy od ustawień sceny aż po finalny produkt, ale także na użycie skryptów pozwalających na usprawnienie prac. Na potrzeby pracy wybrano wykonanie modelu twarzy ludzkiej bazując głownie na ręcznej obróbce obiektu, co umożliwi lepsze zrozumienie oraz ukazanie całego procesu twórczego. Uzyskane rezultaty zostaną poddane pod dyskusję z której zostaną wyciągnięte wnioski.
A wide range of tools allowing creation of the face animation allows to achieve more realistic results. Numerous programs allow not only to fully manual creation of the model, starting from the settings of the scene till the final product, but also the use of scripts improving modeling. Author selected the human face model based mainly on manual object modelling, which will allow better understanding and show the creative process. Obtained results will be discussed and the conclusion will be drawn.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies