Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zarządzanie kompetencjami personelu

Przedmiotem niniejszego artykułu są zagadnienia dotyczące kompetencji pracowników jednostki notyfikowanej. Są one zróżnicowane w zależności od wymagań zawartych w normach stanowiących podstawę akredytacji i oceny jednostki notyfikowanej. W artykule przedstawiono przykładowe formy zarządzania kompetencjami pracowników; począwszy od określenia zbioru kompetencji i przypisania ich zidentyfikowanym stanowiskom, poprzez bieżącą ocenę, a kończąc na rozwoju kompetencji i monitoring efektywności.
Personnel competences management in the aspect of requirements put to the notified bodies. Problems of competences of employees of notified body are the paper subject. They are different depending on the requirements included in the Standards, which are the basis for accreditation and assessment of the notified body. Examples of management of employees' competences, starting form determination of a group of competences and assigning them to the identified positions, through current assessment, and ending with a development of competences and monitoring of effectiveness, are presented.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies