Tytuł pozycji:
Analiza gotowości małych i średnich przedsiębiorstw do implementacji strategicznej karty wyników
Współcześni przedsiębiorcy powinni tworzyć własne, a zarazem niepowtarzalne koncepcje działań, biorąc pod uwagę teraźniejsze i przyszłe zmiany otoczenia. Polskie małe i średnie przedsiębiorstwa w swojej codziennej działalności nadal uczą się zachowań rynkowych i strategicznych. Celem artykułu była ocena gotowości małych i średnich przedsiębiorstw usług transportowych do wdrożenia rozwiązań Strategicznej Karty Wyników. Dobra diagnoza może dostarczyć wskazówek do prawidłowego zastosowania narzędzia analizy strategicznej, co ułatwi proces monitorowania poziomu realizacji założonych celów.
Polish small and medium-sized enterprises continue to learn market and strategic behavior in their day-to-day operations. The aim of the study has been to assess the willingness of small and medium-sized transport service companies to implement Balanced Scorecard. A good diagnosis can provide guidance for the correct application of the strategic analysis tool, which will facilitate the process of monitoring the level of achievement of goals.
Opracowanie rekordu w ramach umowy 509/P-DUN/2018 ze środków MNiSW przeznaczonych na działalność upowszechniającą naukę (2019).