Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zastosowanie testu statystycznego t-Studenta (paired sample t-test) w badaniu zachowań klientów sklepu e-commerce

Tytuł:
Zastosowanie testu statystycznego t-Studenta (paired sample t-test) w badaniu zachowań klientów sklepu e-commerce
Autorzy:
Moszczyński, Wojciech
Data publikacji:
2024
Słowa kluczowe:
test statystyczny
test t-Studenta
e-commerce
zachowania klientów
statistical test
t-Student test
customer behavior
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Analiza danych może przynieść ogromne korzyści dla sklepów e-commerce. Podstawowym źródłem informacji o zachowaniu klientów w sklepie internetowym jest rejestr ich zakupów. Na tej podstawie możemy zaobserwować jak często klienci przychodzą do sklepu, które produkty wybierają, ile wydają, a nawet możemy dowiedzieć się jak reagują na zmiany cen. Analizowanie indywidualnych klientów w bazie, która zawiera na przykład 100 tys. rekordów jest mało efektywne. Dlatego tworzy się specjalne klastry, do których przyporządkowuje się klientów.
Opracowanie rekordu ze środków MNiSW, umowa nr POPUL/SP/0154/2024/02 w ramach programu "Społeczna odpowiedzialność nauki II" - moduł: Popularyzacja nauki (2025).

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies