Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wysokoobrotowy napęd z dwupasmowym silnikiem reluktancyjnym przełączalnym

Tytuł:
Wysokoobrotowy napęd z dwupasmowym silnikiem reluktancyjnym przełączalnym
Autorzy:
Bogusz, P.
Korkosz, M.
Prokop, J.
Data publikacji:
2015
Słowa kluczowe:
silnik reluktancyjny przełączalny
napęd wysokoobrotowy
model matematyczny
model symulacyjny
switched reluctance motor
high-speed drive
mathematical model
simulation model
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Artykuł dotyczy wysokoobrotowego napędu z silnikiem reluktancyjnym przełączalnym (SRM) o konfiguracji 4/2. Zastosowanie niesymetrycznego wirnika pozwala uzyskać moment rozruchowy w każdym jego położeniu. W ramach niniejszej pracy zaprezentowano wyniki badań symulacyjnych oraz przedstawiono koncepcję sterowania dwupasmowego silnika reluktancyjnego przełączalnego z jednym czujnikiem kąta położenia wirnika i regulacją kątów sterujących.
The paper concern a high-speed drive with the 4/2 Switched Reluctance Motor. The use of an asymmetrical rotor allows to obtain a start-up torque in each rotor position. Within this paper results of simulation studies and the concept of control of the two-phase Switched Reluctance Motor with an one sensor of a rotor position and a regulation of control angles were presented.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies