Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Analiza zadowolenia rozmówcy na podstawie głosu

Tytuł:
Analiza zadowolenia rozmówcy na podstawie głosu
Autorzy:
Ojrzeńska-Wójter, D.
Janicki, A.
Data publikacji:
2017
Słowa kluczowe:
kepstrum
klasyfikacja
rozpoznawanie emocji
sygnał mowy
cepstrum
classification
emotion recognition
speech signal
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Artykuł prezentuje próbę analizy zadowolenia mówcy na podstawie sygnału mowy. Na podstawie rzeczywistych rozmów z call center stworzono korpus mowy oraz przeprowadzono wstępne testy, których celem było określenie możliwości automatycznego wykrywania niezadowolenia w głosie. Podczas eksperymentów 1179 nagrań poddano automatycznej klasyfikacji, uzyskując ponad 83% dokładności przy detekcji niezadowolenia niewerbalnego.
The paper presents an approach to speaker’s satisfaction analysis based on speech signal. A corpus of emotional speech from real call center recordings was created. Preliminary tests were performed to estimate possibility of automatic detection of dissatisfaction based on speech analysis. 1179 recordings were classified obtaining 83% accuracy when detecting non-verbal dissatisfaction.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies