Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Trust as a factor activating implementation abilities – from theory to practice of a flexible company

Tytuł:
Trust as a factor activating implementation abilities – from theory to practice of a flexible company
Autorzy:
Nogalski, B.
Niewiadomski, P.
Data publikacji:
2017
Słowa kluczowe:
trust
implementations based on trust
implementation flexibility
zaufanie
implementacje bazujące na zaufaniu
elastyczność implementacyjna
Język:
angielski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
As a result of the wide recognition of the importance of trust as an element related to the cooperation in a variable and hardly predictable environment, the trust was appreciated by management sciences. Thanks to the trust, the organisation can react quickly to changes in a complex and turbulent environment, in which it is necessary to develop new – adequate to the needs – products. In the context of the above, the research was commenced, whose execution was the condition of an attempt to answer the question: is the number of the products implemented by the manufacturer a derivative of trust built between him/her and his/her recipients? In the context of such a question, the main objective of the paper is an attempt to illustrate trust – created by the manufacturer – as an attribute promoting his/her implementation flexibility. The achievement of such an objective is possible thanks to a detailed case analysis of the selected implementation process, which confirms that good relationships between partners – as a result of the increase in production series – may imply a decrease in its unit costs, which leads to significant profits in the long term.
W konsekwencji szerokiego uznania znaczenia zaufania, jako elementu związanego z kooperacją w warunkach zmiennego i trudno przewidywanego otoczenia, zaufanie zostało docenione przez nauki o zarządzaniu. Dzięki zaufaniu organizacja może szybko reagować na zmiany w złożonym i turbulentnym otoczeniu, w którym konieczny jest rozwój nowych – adekwatnych do potrzeb produktów. W kontekście powyższego przystąpiono do badań, których realizacja warunkowała próbę odpowiedzi na pytanie: czy ilość implementowanych przez wytwórcę wyrobów jest pochodną - wypracowanego pomiędzy nim a jego odbiorcami - zaufania? W kontekście tak postawionego pytania zasadniczym celem pracy jest próba zobrazowania – wykreowanego przez wytwórcę – zaufania jako atrybutu sprzyjającemu jego elastyczności implementacyjnej. Osiągnięcie tak postawionego celu jest możliwe poprzez szczegółową analizę wybranego przypadku procesu implementacji, w ramach której potwierdza się, że zaufanie pomiędzy partnerami – wskutek zwiększania się serii produkcji – może implikować sytuację, w której następuje spadek jej kosztów jednostkowych, co w perspektywie długoterminowej prowadzi do znacznych zysków.
Opracowanie ze środków MNiSW w ramach umowy 812/P-DUN/2016 na działalność upowszechniającą naukę (zadania 2017).

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies