Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Badanie symulacyjne wpływu geometrii tarczy hamulcowej na efektywność jej chłodzenia

Tytuł:
Badanie symulacyjne wpływu geometrii tarczy hamulcowej na efektywność jej chłodzenia
Autorzy:
Antczak, Kamil
Sosnowski, Marcin
Data publikacji:
2020
Słowa kluczowe:
analiza MES
projektowanie
FEM analysis
design
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie  Pełny tekst  Link otwiera się w nowym oknie
W artykule poruszono problem chłodzenia tarcz hamulcowych oraz ich wpływ na bezpieczeństwo. Wykonano trzy warianty chłodzenia tarcz hamulcowych, które następnie zostały wykorzystane w analizie obciążenia termicznego z użyciem MES.
The article discusses the problem of brake disc cooling and its impact on safety. Three variants of brake disc cooling were made, which were then used in the thermal load analysis with the use of FEM.
Opracowanie rekordu ze środków MNiSW, umowa Nr 461252 w ramach programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" - moduł: Popularyzacja nauki i promocja sportu (2021).

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies