Tytuł pozycji:
Determinanty zarządzania jakością cyfrowej usługi pocztowej- wybrane problemy
Celem artykułu jest przedstawienie znaczenia wybranych determinantów w kształtowaniu jakości cyfrowej usługi pocztowej. Pierwsza część opracowania zawiera teoretyczne ramy zarządzania jakością usług, charakterystykę rynku pocztowego oraz przybliżenie cyfrowych usług pocztowych. Następnie, przedstawione zostały wyniki anonimowej ankiety konsumenckiej, przeprowadzonej na grupie pięćdziesięciu klientów korzystających z cyfrowych usług pocztowych, które przyczyniły się do sformułowania wniosków z zakresu znaczenia poszczególnych determinantów jakości cyfrowej usługi pocztowej.
The objective of the article is to present the meaning of the chosen determinants in shaping digital postal service quality. The first part contains the theoretical framework of service quality management, the characteristics of postal market and digital postal services. Afterwards, the results of empirical research have been presented. Anonymous survey, regarding the evaluation of digital postal service quality determinants, has been conducted among fifty customers using digital postal services. The results contributed to the formulations of conclusions on the validity of chosen determinants of the digital postal service quality.
Opracowanie rekordu w ramach umowy 509/P-DUN/2018 ze środków MNiSW przeznaczonych na działalność upowszechniającą naukę (2019).