Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Device games for architectural play

Tytuł:
Device games for architectural play
Autorzy:
Palerm Salazar, J. M.
Data publikacji:
2015
Słowa kluczowe:
landscape project
territory
cartography
new device perceptions
projektowanie krajobrazu
terytorium
kartografia
Język:
angielski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The text characterizes two interdisciplinary projects: the Isle of the Dead and The Momentum. These projects by using new strategies and devices play a game with the landscape.
Tekst opisuje dwa interdyscyplinarne projekty: the Isle of the Dead i The Momentum. Projekty te używając nowych strategii i narzędzi prowadzą grę z krajobrazem.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies