Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Ceny papieru toaletowego a nawyki konsumenckie

Tytuł:
Ceny papieru toaletowego a nawyki konsumenckie
Autorzy:
Kuźmicki, Adam
Data publikacji:
2019
Słowa kluczowe:
papier toaletowy
cena
konsument
toilet paper
price
consumer
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Bezdomni na ulicach Nowego Jorku i strajki w australijskich fabrykach spowodowane zmianą gatunku papieru toaletowego – tego typu propagandowe informacje w pierwszej połowie lat 80. ub. w., jeszcze w czasie trwania stanu wojennego – miały wykazać absurdalność marzeń Polaków o Zachodzie. W okresie, w którym papier toaletowy był reglamentowanym towarem deficytowym, kupowanym na zapisy lub za oddaną makulaturę, myśl o strajku z powodu jego jakości rzeczywiście wydawała się absurdalna. Mało tego, dzięki rządowej propagandzie Polacy mogli dowiedzieć się, że papier toaletowy gdzieś na świecie może mieć różne gatunki i różną jakość...
Opracowanie rekordu w ramach umowy 509/P-DUN/2018 ze środków MNiSW przeznaczonych na działalność upowszechniającą naukę (2019).

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies