Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zarządzanie logistyczne zintegrowane z koncepcją zapewnienia jakości w procesie obsługi klienta

Tytuł:
Zarządzanie logistyczne zintegrowane z koncepcją zapewnienia jakości w procesie obsługi klienta
Autorzy:
Wojtynek, L.
Budzik, R.
Data publikacji:
2015
Słowa kluczowe:
zarządzanie logistyczne
jakość logistycznej obsługi klienta
wybór przewoźnika
współczynnik jakości dostaw
logistic management
quality process of customer siervice
choice of carrier
quality factor supply
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W artykule przedstawiono koncepcję zintegrowanego zarządzania logistycznego w procesie logistycznej obsługi klienta. Przedstawiono kryteria i metody postępowania przy wyborze przewoźnika. Za miarę jakości przyjęto współczynnik jakości dostaw.
The article presents the concept of integrated logistics management in the process of customer service. The criteria and methods of dealing with the choice of carrier were presented. The quality factor of supply was taken as a measure of quality.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies