Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Jakość – droga do sukcesu rynkowego. QFD – wdrażanie metody w przedsiębiorstwie. Cz. 2

Tytuł:
Jakość – droga do sukcesu rynkowego. QFD – wdrażanie metody w przedsiębiorstwie. Cz. 2
Autorzy:
Bujalski, I.
Data publikacji:
2001
Słowa kluczowe:
jakość
badania rynku
marketing
metoda QFD
quality
market research
QFD method
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Tradycyjne techniki pomiaru rynku, np. segmentacja rynku czy model wieloatrybutowy, postrzegane są jako ogromnie użyteczne i są powszechnie stosowane. Niestety nie spisują się one w tłumaczeniu potrzeb klienta na specyficzne działania i specyfikacje dotyczące produktu. Wiedząc "czego" chce klient, projektanci danego produktu potrzebują jasnego wykazu pytań "jak" (w jaki sposób) należy to zrobić, by dostarczyć klientowi korzyści w zakresie danego kryterium.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies