Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Innowacyjne nauczanie matematyki na podstawie obserwacji studentów oraz nauczycieli akademickich

Tytuł:
Innowacyjne nauczanie matematyki na podstawie obserwacji studentów oraz nauczycieli akademickich
Autorzy:
Łapińska, Magdalena
Niewulis, Anna
Data publikacji:
2024
Słowa kluczowe:
e-nauczanie
pokolenie Z
matematyka
odwrócona klasa
e-learning
generation Z
mathematics
flipped classroom
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie  Pełny tekst  Link otwiera się w nowym oknie
Współczesne podejście do nauczania matematyki na uczelniach technicznych wymaga zastosowania innowacyjnych metod, które umożliwią studentom efektywne przyswajanie wiedzy. Pokolenie Z, które dorasta w erze cyfrowej, oczekuje interaktywnych, zróżnicowanych i angażujących form nauki. Celem artykułu jest przedstawienie jak innowacyjne podejścia do nauczania matematyki są postrzegane przez studentów Politechniki Gdańskiej oraz nauczycieli akademickich. Przedstawiona analiza zawiera cenne wskazówki dla instytucji akademickich dążących do poprawy jakości kształcenia matematycznego oraz przygotowania studentów do wyzwań zawodowych w branżach technicznych.
The modern approach to teaching mathematics at technical universities demands the use of innovative methods that empower students to effectively grasp the material. Generation Z, growing up in the digital age, expects interactive, diverse, and engaging forms of learning. This article aims to present the perspectives of students from Gdask University of Technology and academic teachers on innovative approaches to mathematics education. The analysis provided offers valuable insights for academic institutions seeking to enhance the quality of mathematical instruction and better prepare students for professional challenges in technical fields.
Opracowanie rekordu ze środków MNiSW, umowa nr POPUL/SP/0154/2024/02 w ramach programu "Społeczna odpowiedzialność nauki II" - moduł: Popularyzacja nauki (2025).

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies