Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Współczesne rozwiązania i trendy w pakowaniu mięsa i przetworów mięsnych

Tytuł:
Współczesne rozwiązania i trendy w pakowaniu mięsa i przetworów mięsnych
Autorzy:
Makała, Halina
Data publikacji:
2021
Słowa kluczowe:
opakowania
mięso
przetwory mięsne
opakowania aktywne
opakowania inteligentne
packaging
meat
meat products
active packaging
intelligent packaging
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Mięso i przetwory mięsne wymagają opakowań, które spełniają najwyższe standardy jakościowe. Pozwalają na zapewnienie bezpieczeństwa zarówno surowcom jak i przetworom mięsnym oraz wygodne i funkcjonalne użytkowanie przez konsumenta. Zdecydowana większość opakowań przeznaczonych do pakowania mięsa i jego przetworów wykonana jest z tworzyw syntetycznych, w postaci folii, tacek, woreczków oraz pojemników, które mają bezpośredni kontakt z surowcem czy gotowym produktem. Opakowania aktywne i inteligentne są przyszłościowym kierunkiem rozwoju opakowalnictwa żywności w Polsce, w tym również dla mięsa i przetworów mięsnych. Wpływ na taką sytuację będą miały stale doskonalona technologia produkcji oraz rosnąca świadomość konsumentów i kształtowanie się nowych nawyków kupowania.
Meat and meat products require packaging that meets the highest quality standards. They allow to ensure the safety of both meat and processed meat, as well as convenience and functional ity of use by the consumer. The vast majority of packaging intended for packingmeat and meat products is made of synthetic materials, in the form of foil, trays, bags and containers that come into direct contact with the raw material or finished product. Active and intelligent packaging is the direction of the development of food packaging in Poland, including for meat and meat products. This eventuality will be influenced by the constantly improved production technology as well as the growing awareness of consumers and the formation of new shopping habits.
Opracowanie rekordu ze środków MNiSW, umowa Nr 461252 w ramach programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" - moduł: Popularyzacja nauki i promocja sportu (2021).

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies