Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Analiza dynamiki falownikowego napędu trakcyjnego z silnikiem indukcyjnym

Analizowano problemy sterowania momentem i prędkością kątową silnika indukcyjnego z uwzględnieniem metod: skalarnej, bezpośredniego sterowania momentem i strumieniem (DTC) oraz polowo-zorientowanej (FOC). Celem analizy było porównanie wymienionych metod sterowania silnikiem pod kątem jego zastosowania do napędu trakcyjnego. W układach regulacji zastosowano klasyczny regulator typu PI. Badania laboratoryjne przeprowadzono w układzie napędowym z silnikiem o mocy 2,3 kW.
The problems of torque and angular velocity control of induction motor using a scalar method, Direct Torque Control (DTC) method and Field-Oriented Control (FOC) method are considered in the paper. The purpose of analysis is the comparison above-mentioned motor control methods from the point of view of their application to the traction drive tasks. A conventional PI controller is used in the control systems. The experimental investigations have been carried out using the drive systems equipped with 2,3 kW motor.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies