Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kapitał ludzki. Innowacje. Rozwój

Tytuł:
Kapitał ludzki. Innowacje. Rozwój
Autorzy:
Olejniczuk-Merta, A.
Data publikacji:
2015
Słowa kluczowe:
kapitał ludzki
marketing
innowacje
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Artykuł jest poświęcony analizie innowacji jako czynnika rozwoju. Rozważania koncentrują się na źródłach, czynnikach i efektach rozwoju innowacji. Zwrócono uwagę na konsumpcję i innowacje społeczne, jako ważne czynniki rozwoju. Podkreślono rolę marketingu, jego koncepcji, badań i narzędzi, służących wspieraniu rozwoju innowacji. Wskazano na zasadność zwiększenia inwestowania w kapitał ludzki i społeczny.
The article is devoted to the analysis of innovation as a factor of development. Considerations focus on the sources, factors and effects of innovation. Drew attention to the consumption and social innovation as important factors in the development .. The role of marketing, its design, research and tools to support the development of innovation. Indicated on the merits of increasing investment in human and social capital.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies