Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Teaching methodology of the diagnosing process on the example of the fire alarm system

Tytuł:
Teaching methodology of the diagnosing process on the example of the fire alarm system
Autorzy:
Paś, J.
Dąbrowski, T.
Wiśnios, M.
Data publikacji:
2017
Słowa kluczowe:
detector
fire alarm systems
diagnosis
czujka
system sygnalizacji pożaru
diagnozowanie
Język:
angielski
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie  Pełny tekst  Link otwiera się w nowym oknie
The article presents a method of teaching the process of diagnosing the technical and functional condition of the fire alarm system (SSP). The fire alarm system’s laboratory model is a representation of a real fire alarm system. The lecturer has the opportunity to inflict several different independent damage. The aim of the laboratory exercise is to familiarize students with the methodology and structure of the fire alarm system diagnosing process.
W artykule przedstawiono metodę nauczania procesu diagnozowania stanu technicznego i funkcjonalnego systemu sygnalizacji pożaru (SSP). Laboratoryjny model SSP jest odwzorowaniem rzeczywistego układu sygnalizacji pożaru. Prowadzący zajęcia ma możliwość zadawania kilkunastu różnych niezależnych uszkodzeń. Celem ćwiczenia laboratoryjnego jest zapoznanie studentów z metodyką i strukturą procesu diagnozowania SSP.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies