Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Rola opakowania w komunikacji z konsumentem

Tytuł:
Rola opakowania w komunikacji z konsumentem
Autorzy:
Wiszumirska, Karolina
Wojciechowska, Patrycja
Data publikacji:
2023
Słowa kluczowe:
opakowania
konsument
regulacje prawne
packaging
consumer
regulations
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie  Pełny tekst  Link otwiera się w nowym oknie
Opakowanie z punktu widzenia regulacji prawnych [1-5] i pełnionych funkcji [6-8] jest nośnikiem wielu informacji, znaków i symboli. Funkcja informacyjna odnosi się do dostarczania odpowiednich, poprawnych i pełnych danych wszystkim uczestnikom: zarówno w łańcuchu logistycznym, jak i indywidualnym konsumentom.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies