Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wybrane problemy modelowania przestrzennych interakcji zachowań konsumentów z wykorzystaniem GIS

Tytuł:
Wybrane problemy modelowania przestrzennych interakcji zachowań konsumentów z wykorzystaniem GIS
Autorzy:
Pirowski, T.
Drzewiecki, W.
Data publikacji:
2000
Słowa kluczowe:
interakcja przestrzenna
GIS
konsument
hipermarket
spatial interaction
consumer
hypermarket
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie  Pełny tekst  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies