Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Technologiczne, organizacyjne i marketingowe założenia systemu logistyki zaopatrzenia w przedsiębiorstwie hutniczym

Tytuł:
Technologiczne, organizacyjne i marketingowe założenia systemu logistyki zaopatrzenia w przedsiębiorstwie hutniczym
Autorzy:
Gajdzik, B.
Kalamat, Z.
Szostak, P.
Data publikacji:
2012
Słowa kluczowe:
logistyczny system zaopatrzenia
just-in-time
plan zaopatrzenia
logistics requirements system
just in time
supply plan
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Artykuł przedstawia uwarunkowania funkcjonowania procesu zaopatrzeniowego w przedsiębiorstwie hutniczym. Przedstawiono specyfikę logistyki zaopatrzenia z uwzględnieniem stosowanych w przedsiębiorstwach rozwiązań technologicznych i organizacyjnych oraz przyjętych celów marketingowych. Omawiając proces zaopatrzenia wyróżniono koncepcję Just-in-Time, zapewniającą sprawny i efektywny przepływ materiałów i półproduktów od dostawców do przedsiębiorstwa produkcyjnego.
The paper show foundations of logistics requirements system in metallurgical company. The specific of the system was presented according to used technological and organizational solutions or marketing targets. In the paper the conception of Just-in-Time was exposed because it used in the companies let them better realize delivery of materials and goods to production.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies