Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

CUSTOMER SATISFACTION AS THE LIBRARY TO SUCCESS STEPS TAKEN BY FORSCHUNGSZENTRUM JÜLICH CENTRAL LIBRARY TO THE BENEFIT OF ITS PATRONS (Satysfakcja klienta jako ...czynnik sukcesu... Dzialania Biblioteki Centralnej Forschungszentrum Jülich...)

Tytuł:
CUSTOMER SATISFACTION AS THE LIBRARY TO SUCCESS STEPS TAKEN BY FORSCHUNGSZENTRUM JÜLICH CENTRAL LIBRARY TO THE BENEFIT OF ITS PATRONS (Satysfakcja klienta jako ...czynnik sukcesu... Dzialania Biblioteki Centralnej Forschungszentrum Jülich...)
Autorzy:
Ball Rafael.
Tematy:
LIBRARY PATRONS
PATRON NEEDS
PATRON SATISFACTION
QUALITY STANDARDS
UNIVERSITY LIBRARY (REGENSBURG)
LIBRARY & INFORMATION SCIENCE
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Evaluation and long-term assurance of customer satisfaction are integral elements of quality management in libraries. Quality defined as 'all features and functions of a product or service that influence the way that product or service meets certain specified demands' (EOQ, 1976) is subjective in the case of each individual customer but the opinions of those customers make the basis for general evaluation which may help library in analyzing its strengths and weaknesses. The author discusses various initiatives taken by Forschungszentrum Jülich Central Library in order to retain its customers and presents results of online research performed in 2007 by the library in order to enhance the quality of its products and services.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies