Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Nauczanie projektowania gier komputerowych. Oczekiwania studentów a doświadczenia profesjonalistów

Tytuł:
Nauczanie projektowania gier komputerowych. Oczekiwania studentów a doświadczenia profesjonalistów
TEACHING COMPUTER GAME DESIGN. STUDENTS' EXPECTATIONS AND PROFESSIONALS' EXPERIENCE
Autorzy:
Swacha Jakub
Skrzyszewski Adam
Tematy:
COMPUTER GAME DESIGN
GAME STUDIES
GAMES RESEARCH
INFORMATION TECHNOLOGY
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Teaching computer game design is justified by the dynamic growth in the industry and the computer games market which makes it necessary to deliver specialized knowledge to students, enabling them to more easily start professional activity in this area. Another reason is shaping general personal values, such as development of creativity, ability to work in technically and economically restricted circumstances, as well as the organization and coordination of a design team. This article is an introduction to a discussion about teaching computer game design: it confronts students' expectations towards the subject (derived from an anonymous poll) with the actual market demands, which is aimed to help define and improve the courses on offer in higher education.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies