Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

FORMAL MODELS FOR PERSUASIVE ASPECTS OF ARGUMENTATION

The aim of the paper is to provide a comprehensive survey of logical models for the persuasive argumentation. We show how different aspects of persuasion can be described formally. In particular, we present the frameworks representing protocols of persuasive dialogs, rhetorical tools such as threats, rewards and appeals, argumentation changing beliefs vs. argumentation changing behavior, interaction among goals, result and success in persuasion, and finally - persuasiveness and nonverbal arguments.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies