Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Inne spojrzenie na czasowniki hiszpańskie w czasie teraźniejszym. Etapy tworzenia gry dydaktycznej

Tytuł:
Inne spojrzenie na czasowniki hiszpańskie w czasie teraźniejszym. Etapy tworzenia gry dydaktycznej
A DIFFERENT LOOK AT SPANISH VERBS IN THE PRESENT TENSE. STAGES OF THE CONSTRUCTION OF A DIDACTIC GAME
Autorzy:
Górska-Wolniewicz Weronika
Tematy:
DIDACTIC GAMES
FOREIGN LANGUAGE PEDAGOGY
GLOTTODIDACTICS
LINGUISTIC GAMES
LUDIC STRATEGY
LUDIC TECHNIQUES
GAME STUDIES
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article encourages foreign language teachers to present grammar rules in an unconventional way. It describes a creative approach by the teacher. The author presents the process of creating 'Teaching Games', aided by examples of a student-friendly introduction to the present tense in the Spanish language. In the article an original story as well as an adaptation of the game 'Jungle Speed' were used. They make the preparation of the teaching exercises possible and help stimulate the students' motivation.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies