Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

ENTREPRENEURSHIP IN HIGHER EDUCATION - SUBSTANTIVE ISSUES AND METHODICAL CHALLENGES (Przedsiebiorczosc jako przedmiot nauczania na wyzszej uczelni - wyzwania merytoryczne i metodyczne)

Tytuł:
ENTREPRENEURSHIP IN HIGHER EDUCATION - SUBSTANTIVE ISSUES AND METHODICAL CHALLENGES (Przedsiebiorczosc jako przedmiot nauczania na wyzszej uczelni - wyzwania merytoryczne i metodyczne)
Autorzy:
Richert-Kazmierska Anita
Tematy:
CHALLENGES
ENTREPRENEURSHIP
HIGHER EDUCATION
EDUCATION
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Until now in Poland, entrepreneurship - as an obligatory subject in the teaching programme - has been introduced only in secondary schools. There aren't general rules about entrepreneurship's education in higher education. The results of research show that most of classes related to entrepreneurship issues are offered in the curriculums of business-oriented faculties, in private universities. The biggest gap in that field is in curriculums of humanistic and exact sciences faculties. There is a great need of activities developing entrepreneurship in Polish higher education. One of the ways can be introducing entrepreneurship as an obligatory subject in curriculums of different faculties and different levels of studies. There is also a need of academic teachers support system creation.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies