Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

PAMÄŤ A VOĽBA VO VYSOKO PERSONALIZOVANÝCH VOĽBÁCH: PRÍPADOVÁ ŠTÚDIA K PRVEJ PRIAMEJ VOĽBE PREZIDENTA V ČESKEJ REPUBLIKE

Tytuł:
PAMÄŤ A VOĽBA VO VYSOKO PERSONALIZOVANÝCH VOĽBÁCH: PRÍPADOVÁ ŠTÚDIA K PRVEJ PRIAMEJ VOĽBE PREZIDENTA V ČESKEJ REPUBLIKE
Memory and voting in highly personalized elections: Case study of the first direct presidential elections in Czech Republic
Autorzy:
Otto Eibl
Jozef Janovský
Jozef Zagrapan
Tematy:
CZECH REPUBLIC
PRESIDENTIAL ELECTION
ELECTION CAMPAIGN
Język:
słowacki
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
We analyse the memory of voters and their ability to recall campaigns of candidates after the first-ever direct Czech presidential election. Our main focus is on identifying the campaigns best remembered by the voters. Our results show that, as predicted by the theory, the respondents could recall campaigns of the personalities that they had voted for. On the other hand, we do not confirm that people also remembered the campaigns of the candidates that they considered voting for.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies