Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Koncepcja marki na rynku nieruchomości

Tytuł:
Koncepcja marki na rynku nieruchomości
BRANDING IN THE REAL ESTATE MARKET
Autorzy:
Aleksandra Łużna
Tematy:
real estate branding
real estate marketing
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The aim of the article is to substantiate the relevance of branding concepts to the real estate, considering the current real estate market conditions, social trends as well as the modern marketing theory. The paper proposes how to define a real estate brand and offers preliminary systematics. An attempt is made to indicate the substance of the real estate brand management as well as to identify the key stakeholders' advantages of employing brand concept to real estate.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies