Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The role of informal sources of information in the Polish consumer market

Tytuł:
The role of informal sources of information in the Polish consumer market
Autorzy:
Jacek Wójcik
Tymoteusz Doligalski
Tematy:
informal sources of information
ROPO
consumer behaviour
purchase behavior
B2C
Język:
angielski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The paper presents results of the research conducted in 2009 with the participation of 466 Internet users via an online survey. The research showed that consumers before the purchase utilize formal sources of information about the product more often than informal ones. Nevertheless, the more they refer to the formal sources, the more they refer to the informal ones. It was also proved that in the tested group the place of residence, the time spent using the Internet and the value of a product had an influence on the prevalence of formal sources.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies