Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Trailer zum Buch – Wie wirken Buchtrailer auf die Rezipienten? Ergebnisse des ersten online-experiments in Deutschland

Tytuł:
Trailer zum Buch – Wie wirken Buchtrailer auf die Rezipienten? Ergebnisse des ersten online-experiments in Deutschland
How do Book Trailers Affect the Recipients? Results of the First Online Experiment in Germany
Autorzy:
Christian Schafer-Hock
Daniela Hartmann
Tematy:
BOOK TRAILER
ONLINE EXPERIMENT
BLURB
MEDIA EFFECTS
GERMANY
Język:
niemiecki
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
As far as we know, an experiment on the effect of book trailers has not yet been presented to a broader academic public. Our findings: Book trailers are – compared to blurbs – better able to make clear to the future reader which genre the book they are considering buying belongs to. In our experiment, however, they were not able to increase the interest in reading more strongly, nor did they manage to make a book seem more exciting in the comparison carried out to blurbs.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies