Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Reklama produktu leczniczego

Tytuł:
Reklama produktu leczniczego
THE ADVERTISING OF A MEDICINAL PRODUCT
Autorzy:
Anna Szyszka
Anna Szafrańska
Tematy:
advertising
medicinal product
the Code of Medicines
the Pharmaceutical Law
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Legal regulations for advertising medicinal products originate from the acts of European Union Law and the acts of the domestic law. The crucial ones include the Code of Medicines (the Law of European Union) and the Act: the Pharmaceutical Law with executive acts, and the Act on the Reimbursement of Medicines, Foodstuffs for Special Nutritional Purposes and Medical Devices. Advertising medicinal products, being a type of marketing activity, is subject to limitations resulting from the specificity of the advertised product. The product determines the scope of the permitted advertising and the circle of its recipients.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies