Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Aktualne otazky a problemy marketingovej komunikacie bank vo vztahu k mladym ludom

Tytuł:
Aktualne otazky a problemy marketingovej komunikacie bank vo vztahu k mladym ludom
CURRENT ISSUES AND PROBLEMS OF MARKETING COMMUNICATIONS OF BANKS REGARDING YOUNG PEOPLE
Autorzy:
Alena Kusa
Stanislava Bellova
Tematy:
BANK
YOUNG PEOPLE
CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT
INTERNAL AND EXTERNAL FACTORS
Język:
słowacki
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Young people play a specific role in financial institutions. Their role depends on the group, to which they fall into. The first group are young people who have not established any commercial relationship with a bank yet. They are influenced by several factors arising from internal and external environments, in which young people exist. The second group are young people who are already customers of the bank. This group has the biggest fluctuation. The aim of the research study is to analyze current issues and problems in communication of the banks with young people. The results of the survey indicate that most young people aged 15 to 24 have entered into a commercial relationship with the bank. This age group is by the selection of banks influenced by the views and experiences of parents.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies