Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Understanding innovation drive of leading Serbian companies

Tytuł:
Understanding innovation drive of leading Serbian companies
Autorzy:
Viktorija Bojovic
Ljubomir Pupovac
Maja Strugar
Tematy:
sources of innovation
cost effectiveness of innovation
innovative market leading companies
Język:
angielski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Innovation oriented business will lead to faster growth, increased market share and better corporate positioning and thus is viewed as the prime strategy. The paper discusses the effectiveness of innovation in chosen leading companies in Serbian market in confectionery, dairy and meat processing industry. Companies, having more than 50 years of continuous production are the absolute market leaders and pioneers in their industries. Understanding their drive, sources of innovation and effectiveness is the concern of this paper.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies