Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Pozycjonowanie wizerunku przedsiębiorstwa w walce o klienta

Tytuł:
Pozycjonowanie wizerunku przedsiębiorstwa w walce o klienta
POSITIONING THE COMPANY’S IMAGE IN THE FIGHT FOR CONSUMERS
Autorzy:
Dawid Szostek
Tematy:
positioning
corporate image
corporate identity
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article describes the importance of corporate image for the contemporary enterprise that operates in the environment marked by increased competition and uncertainty. If the company will survive on the market, it is necessary to win in the struggle for a place in the awareness of the consumer. The Author has also made an attempt to define the differences between image, identity and reputation of the organization, and outlined the process of shaping the image of the company.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies