Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Instrumentalizm działań marketingowych w kampaniach wyborczych

Tytuł:
Instrumentalizm działań marketingowych w kampaniach wyborczych
INSTRUMENTALISM OF MARKETING ACTIVITIES IN ELECTION CAMPAIGNS
Autorzy:
Monika Narloch
Tematy:
POLITICAL MARKETING
ELECTION CAMPAIGN
DIRECT CAMPAIGN
PUBLIC RELATIONS
ADVERTISING
MARKETING STRATEGY
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Political marketing implements to the policy many tools by which communication becomes easier and the effectiveness of the political marketing activities increase. This article is an attempt to describe the most popular tools which are use in the modern election campaigns.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies