Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Przeplyw danych w placowce informacyjnej CALL CENTER

Tytuł:
Przeplyw danych w placowce informacyjnej CALL CENTER
DATA FLOW IN A CALL CENTER INFORMATION UNIT
Autorzy:
Jan Dionizy Mejor
Tematy:
CALL CENTER
DATA FLOW
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article consists of three parts, introducing data flow diagrams, and call center as an information unit. The author explains the idea and language of such diagrams (terms – like Stores, Processes, Flows, Customers, and grammar as a set of rules concerning diagram’s construction). The effect is a complete data flow diagram of a call center.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies